Jak złożyć dokumenty:
Pamiętaj!
Warunkiem koniecznym do ubiegania się o przyjęcie do szkoły doktorskiej jest wcześniejszy kontakt z potencjalnym opiekunem naukowym w celu uzyskania jego zgody na podjęcie się opieki promotorskiej. Oświadczenie wymaga także podpisu Przewodniczącego Rady Dyscypliny oraz Kierownika Instytutu/Katedry, w której będzie realizowana rozprawa doktorska. Załącznik możesz pobrać tutaj.
Lista proponowanych opiekunów naukowych
Od czego zacząć kompletowanie dokumentów?
- Załóż konto w Portalu Rekrutacyjnym przy użyciu prywatnego konta e-mail.
- Zaloguj się w Portalu Rekrutacyjnym i uzupełnij Formularz Rekrutacyjny.
- Po wypełnieniu formularza pojawi się możliwość wygenerowania i wydrukowania Podania o przyjęcie do Interdyscyplinarnej Szkoły Doktorskiej PŁ.
- Podpisz Podanie oraz Klauzuę RODO.
Czytelne skany (.pdf) lub zdjęcia (.png, .jpg) wymaganych dokumentów należy przesłać na adres recruitment_ids@info.p.lodz.pl.
Jakość plików (ich czytelność) oraz zgodność z wymaganiami zostanie potwierdzona poprzez system – otrzymasz informację, że dokumenty zostały
zaakceptowana lub odrzucone i z jakiego powodu – musisz wówczas umieścić poprawione/poprawne dokumenty.
Pamiętaj o złożeniu kompletu dokumentów, pomoże Ci w tym lista wymaganych dokumentów:
1. Podanie wygenerowane z Portalu Rekrutacyjnego
2. Potwierdzenie złożenia dokumentów generowane z portalu rekrutacyjnego nie jest wymagane
3. Dyplom (oryginał/odpis) (Dyplom musi być podpisany ) oraz Suplement do dyplomu lub Zaświadczenie z Dziekanatu potwierdzające obronę pracy magisterskiej
UWAGA – angielska nazwa transcript of records
4. Załącznik 1 Oświadczenie opiekuna naukowego wraz ze wszystkimi podpisami, min. 3
5. Załącznik 5 Kwestionariusz osobowy Kandydata do ISD PŁ
6. Załącznik 6 - Oświadczenie kandydata nie jest doktorantem w innej szkole doktorskiej
7. CV/życiorys w języku angielskim + dorobek naukowy/osiągnięcia
8. Tematyka zakresu badań w języku angielskim
9. Skan zdjęcia w formacie paszportowym - 35 mm X 45 mm.
Po przyjęciu do ISD PŁ:
należy dostarczyć dwa zdjęcia opisane imieniem, nazwiskiem, dyscypliną - w formacie paszportowym - 35 mm X 45 mm - umieszczone w kopercie
10. Potwierdzenie wniesienia opłaty rekrutacyjnej
11. Załącznik 4 Podanie o rozmowę kwalifikacyjną na odległość
Dodatkowe załączniki - tylko jeśli dotyczy
12. Załącznik 2 Podanie - dotyczy tylko beneficjentów programu ,,Diamentowy grant"
13. Załącznik 8 Podanie o wybór opiekuna naukowego spoza PŁ
Najczęstsze błędy, których możesz uniknąć:
- Błędy w dokumencie przygotowywanym w Portalu Rekrutacyjnym:
- Wpisz poprawnie pełny adres zamieszkania
- Wpisz tytuł zawodowy (np.: mgr)
- Podaj informację o kraju uzyskania świadectwa dojrzałości
- Błędy dotyczące niezbędnych załączników:
- Dyplom magistra z suplementem - powinien być podpisany przez posiadacza, jeśli na dokumencie znajduje się pole na podpis (sprawdź pod zdjęciem)
Zanim zaaplikujesz sprawdź Portfolio grup badawczych